TIEDOTE UUSI YHTEISTYÖKUMPPANI SUOMEN KEITTIÖMESTAREILLE

Tapaa uusi yhteistyökumppani – Lantmännen Unibake

Lantmännen Unibakella on ilo ja kunnia tehdä yhteistyötä Suomen Keittiömestarit ry:n kanssa.

Olemme leivonnaispakasteisiin erikoistunut kansainvälinen osaaja, jolla on vahvat juuret suomalaisessa leipomisessa. Tarjoamme markkinoiden monipuolisimman valikoiman herkullisia leipiä, kahvileipiä, ruokaisia ja fast food -tuotteita. Valikoimastamme löytyy eri valmistusasteiden tuotteita raakataikinoista, tuunattaviin ja sulattaen valmiisiin ratkaisuihin. Tunnet meidät tuotemerkeistä Vaasan, Vaasan Street Food, Myllyn Paras, Schulstad Bakery Solution ja Vaasan Kotiuunin.

Autamme asiakkaitamme erilaistumaan laadukkaiden leipomotuotteiden sekä raikkaiden ideoiden ja ratkaisujen avulla. Vastaamme kuluttajan tarpeisiin ja tulevaisuuden trendeihin. Tarjoamme markkinoiden monipuoli-simman valikoiman leivonnaispakasteita.

Lantmännenin liiketoiminta Suomessa kattaa viljapohjaisten elintarvikkei-den koko arvoketjun pellosta pöytään. Lantmännen on omistuspohjaltaan maatalousosuuskunta, jonka omistaa yi 20 000 maanviljelijää. Olemme myös edelläkävijänä mahdollistamassa kestävämpää viljelyä tulevaisuudessa Ilmasto ja Luonto -viljelyohjelmallamme.

Tilaamalla uutiskirjeemme kuulet ensimmäisenä tuoteuutuuksistamme, ajankohtaisista uutisista sekä alan kuumimmista trendeistä. Lisäksi saat vinkkejä ja ideoita niin arkeen kuin juhlaan. www.lantmannenunibake.fi